Menu

Algemene Voorwaarden​

Indien je bij in2chieq.nl bestelt, dan ga je akkoord met onderstaande Algemene Voorwaarden: 

1. Herroepingsrecht 

Je hebt de mogelijkheid om binnen 14 kalenderdagen na ontvangst je bestelling te herroepen en te retourneren. Hiervoor kun je een email sturen naar in2chieq@ziggo.nl waarna je een email terugkrijgt met de retourinstructies.

Artikelen die reeds gebruikt zijn, artikelen niet voorzien van eventuele aangehechte kaartjes, artikelen waarbij een vermoeden van wassen is of artikelen die ten gevolge van gebruik zijn beschadigd kunnen niet worden geretourneerd. Uitgesloten van herroeping zijn haaraccessoires en beenmode, zoals panty's, dit i.v.m. hygiene. 

2. Prijs

Alle opgegeven prijzen zijn in Euro´s, inclusief 21% BTW en excl. eventuele verzendkosten. 

3. Betaling 

Betaling van de bestelling geschiedt veilig via online betalen, via Tikkie of contant/pin bij afhalen.

4. Levering en verzendkosten

in2chieq.nl maakt gebruik van de diensten van DHL en PostNL. Je ontvangt een e-mail zodra je bestelling verzonden is. In deze e-mail vind je een Track & Trace code zodat je zelf kunt nagaan wanneer je je bestelling ontvangt. Je kunt te allen tijde achterhalen waar je bestelling zich bevindt, dit geldt ook voor brievenbuspakketjes.

Nederland: Alle bestellingen naar een Nederlands postadres worden verzonden voor slechts € 3,95 per bestelling. Bestellingen boven de € 49,00 worden gratis verzonden. 

Buitenland: Naar België en Duitsland zijn de verzendkosten slechts € 9,95. Bestellingen boven de € 59,00 worden gratis verzonden. 

5. Ruilen en retourneren

Je hebt het recht de bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. Je hebt na annulering nogmaals 14 dagen om (een deel van) de bestelling retour te sturen. Het is wel van belang dat het product compleet en ongeschonden is en in de oorspronkelijke verpakking zit (indien redelijkerwijs mogelijk). Je ontvangt je geld retour of er wordt, in overleg, een ander product naar je opgestuurd (na ontvangst van het geretourneerde product). Bij het retourneren van alle producten worden de verzendkosten van de aankoop ook vergoed, bij deels retourneren van de producten worden de verzendkosten van de aankoop niet vergoed.

Producten die beschadigd, bevlekt, gebruikt, niet compleet of schade hebben opgelopen, worden beoordeeld op de restwaarde en kan de restitutie minder bedragen dan het originele aankoopbedrag. Artikelen die niet volgens voorschrift gewassen zijn en schade hebben opgelopen, komen niet voor ruiling of restitutie in aanmerking. De kosten en het risico van de heenzending van de bestelling zijn voor in2chieq, echter de kosten en het risico voor de retourzending zijn voor de koper. Ons advies is dan ook om het met track&trace code te retourneren. 

Retour adres

in2chieq.nl
Mr. P.J. Troelstraweg 147-A
8919 AA Leeuwarden
 

Je dient het pakket voldoende te frankeren. Niet gefrankeerde of onvoldoende gefrankeerde zendingen en rembours zendingen worden door in2chieq.nl niet geaccepteerd. 

Indien je een product in de fysieke showroom hebt gekocht (dus niet online), dan is retourneren binnen 14 dagen mogelijk, indien het product in ongebruikte en originele, onbeschadigde staat is. Er wordt geen geld geretourneerd. Je krijgt in2chieq een tegoedbon, welke te besteden is bij in2chieq. 

6. Terugbetaling 

Na ontvangst van de retourzending zal de terugbetaling binnen 14 dagen geretourneerd worden door mijn betaalprovider Klarna. 


7. Aansprakelijkheid 

in2chieq.nl is niet aansprakelijk voor het kwijtraken of beschadigen van de artikelen tijdens het vervoer. Verzending van de artikelen is voor risico van de klant. in2chieq.nl is niet verantwoordelijk voor tik-, zet- en drukfouten waardoor onopzettelijk een verkeerde verkoopprijs zou kunnen worden gecommuniceerd. Indien zich dit voordoet, zal de prijs door in2chieq.nl worden aangepast. 

8. Klachten

We raden je aan om klachten eerst bij mij kenbaar te maken door te mailen naar info@in2chieq.nl . Leidt dit onverhoopt niet tot een oplossing, dan is het sinds 15 februari 2016 voor consumenten in de EU mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.


9. Privacy 

Privé-gegevens en e-mailadressen van onze klandizie worden in de administratie opgeslagen en niet aan derden verstrekt. 

Algemene voorwaarden bij kledingverhuur:

 

  • Reserveren kan online via het contactformulier en offline in de showroom. Afhalen en retourneren kan alleen op de locatie zelf!

  • De huurprijs is incl. B.T.W. en staat bij elk artikel vermeld. De vermelde huurprijs is inclusief € 10,00 borg. De borg zal na inlevering en inspectie van de kleding geheel (of bij schade en/of vlekken gedeeltijk) verrekend worden.

  •  
  • Indien het kledingstuk (onherstelbaar) beschadigd is, zullen door in2chieq extra kosten in rekening gebracht worden te weten de borg + een nader te bepalen bedrag om de kosten van reparatie, dan wel aanschaf te dekken, dit door in2chieq nader te bepalen. Bij vermissing wordt de borg en 4x de huurprijs gerekend. Het artikel blijft te allen tijde eigendom van in2chieq.

  • Bij reserveringen dient men de totale huursom vooruit te betalen. Dit kan via pin/contant in de showroom of met Klarna via de website.

  • Je huurt de kleding maximaal 3 dagen voor de aangegeven prijs: de ophaaldag, de draagdag en de retourdag. De afspraak voor retourneren wordt gemaakt op de ophaaldag. Indien de kleding later dan de afgesproken dag en zonder kennisgeving van vertraging wordt ingeleverd, dan wordt de prijs vermeerderd met de huurprijs per dag. 

  • De kleding breng je ongewassen terug.

  • Bij annulering tot 7 dagen voor de verhuurdatum wordt het totale huurbedrag geretourneerd. Bij annulering minder dan 7 dagen voor de verhuurdatum wordt 50% van het huurbedrag geretourneerd of, indien gewenst, een tegoedbon verstrekt voor het gehele huurbedrag (1 jaar geldig). Bij annulering minder dan 24 uur van te voren wordt geen restitutie verleend.

 

Bedrijfsgegegevens: in2chieq.nl is onderdeel van Kinderboetiek Pupula en staat ingeschreven bij de Kamer van Koophandel te Leeuwarden onder nummer 01177771 en het BTWnummer is per email opvraagbaar.

 

Indien je bij in2chieq.nl besteld, dan ga je akkoord met onderstaande Algemene Voorwaarden:

1. Herroepingsrecht
Je hebt de mogelijkheid om binnen 14 kalenderdagen na ontvangst je bestelling te herroepen en te retourneren. Hiervoor kun je een email sturen naar in2chieq@ziggo.nl waarna je een email terugkrijgt met de retourinstructies.

Artikelen die reeds gebruikt zijn en artikelen waarbij een vermoeden van wassen is of artikelen die ten gevolge van gebruik zijn beschadigd kunnen niet worden geretourneerd. Uitgesloten van herroeping zijn haaraccessoires en beenmode, zoals panty`s, dit i.v.m. hygiene.

2. Prijs en verzendkosten
Alle opgegeven prijzen zijn in Euro´s, inclusief 21% BTW en excl. verzendkosten. De verzendkosten staan vermeld bij Bestellen en Verzenden.

3. Betaling
Betaling van de bestelling geschiedt veilig via online betalen of contant/pin bij afhalen.

4. Levering
in2chieq.nl maakt gebruik van de verzendservice MyParcel. Het pakket wordt aangeboden en verzonden via PostNL en de track&trace code is dan ook te volgen via www.postnl.nl

Wanneer je een of meerdere artikelen online hebt besteld, dan word(en) deze, indien voorradig, binnen 2 werkdagen verzonden. Indien niet voorradig, dan word(en) deze direct bij de leverancier besteld en verzonden zodra in2chieq deze geleverd heeft gekregen. Houdt dan rekening met een levertijd van ongeveer 14 dagen. Indien de verwachte levering langer duurt, dan word je hier per email van op de hoogte gesteld. In vakantieperiodes kunnen de verzenddagen aangepast worden. Dit zal vermeld worden op de website en de facebookpagina van in2chieq.nl


5. Ruilen en retourneren

Je hebt het recht de bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. Je hebt na annulering nogmaals 14 dagen om (een deel van) de bestelling retour te sturen. Het is wel van belang dat het product compleet en ongeschonden is en in de oorspronkelijke verpakking zit (indien redelijkerwijs mogelijk). Je ontvangt je geld inclusief de eerst gemaakte verzendkosten retour of er wordt, in overleg, een ander product naar je opgestuurd (na ontvangst van het geretourneerde product).

Producten die beschadigd, bevlekt, gebruikt of niet compleet zijn komen niet voor ruiling of restitutie in aanmerking. De kosten van de retourzending zijn voor de koper. Niet alle artikelen kunnen geruild of geretourneerd worden.


Retour adres

in2chieq.nl
Mr. P.J. Troelstraweg 149
8919 AA Leeuwarden


Je dient het pakket voldoende te frankeren. Niet gefrankeerde zendingen en rembours zendingen worden door in2chieq.nl niet geaccepteerd.

6. Terugbetaling
Na ontvangst van de retourzending, zal het bedrag van de retourzending binnen 14 dagen gestort worden op het door jouw opgegeven rekeningnummer.
- Indien de consument gebruik maakt van zijn herroepingsrecht, en de volledige order retourneert, komen ten hoogste de kosten van terugzending voor zijn rekening.
- Indien de consument een gedeelte van de order retourneert wordt het bedrag van de geretourneerde artikelen terugbetaald.


in2chieq.nl behoudt zich het recht voor retourzendingen te weigeren of om slechts een gedeelte van het betaalde bedrag terug te betalen indien het vermoeden bestaat dat het artikel reeds is gebruikt, er een vermoeden is dat het artikel gewassen is of ten gevolge van gebruik is beschadigd. De klant blijft tot ontvangst van de goederen bij in2chieq.nl verantwoordelijk voor de artikelen.

7. Aansprakelijkheid
in2chieq.nl is niet aansprakelijk voor het kwijtraken of beschadigen van de artikelen tijdens het vervoer. Verzending van de artikelen is voor risico van de klant. in2chieq.nl is niet verantwoordelijk voor tik-, zet- en drukfouten waardoor onopzettelijk een verkeerde verkoopprijs zou kunnen worden gecommuniceerd. Indien zich dit voordoet, zal de prijs door in2chieq.nl worden aangepast.

8. Klachten

We raden je aan om klachten eerst bij mij kenbaar te maken door te mailen naar in2chieq@ziggo.nl. Leidt dit onverhoopt niet tot een oplossing, dan is het sinds 15 februari 2016 voor consumenten in de EU mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.


9. Privacy
Privé-gegevens en e-mailadressen van mijn klanten worden in de administratie opgeslagen en worden niet aan derden verstrekt voor commerciële doeleinden.

10. De huurvoorwaarden bij verhuur van kleding:

Reserveren kan online via het contactformulier en offline in de showroom. Afhalen en retourneren kan alleen op de locatie zelf!

De huurprijs is inclusief B.T.W. en staat bij elk artikel vermeld. De huurprijs is exclusief € 15,00 borg. De borg zal na inlevering en inspectie van de kleding geheel of, bij schade en/of vlekken, gedeeltijk in contanten verrekend worden, ook als er met Ideal betaald is.

Indien het kledingstuk onherstelbaar beschadigd is, zullen door in2chieq kosten in rekening gebracht worden te weten de borg + een maximum bedrag van 2x de huurprijs, dit door in2chieq nader te bepalen. Het artikel blijft te allen tijde eigendom van in2chieq.

Bij reserveringen dient men de totale huursom te betalen. Dit kan via pin/contant in de showroom.

Je huurt de kleding maximaal 3 dagen: de ophaaldag, de draagdag en de retourdag. De retourdag is in principe de dag na het dragen en anders de eerstvolgende dag dat in2chieq geopend is, dan wel op afspraak. Bij het te laat terugbrengen van kleding wordt een extra dag huur in rekening gebracht.

Je krijgt bij de huur altijd een schriftelijk bewijs van hetgeen je betaald hebt aan huur + borg. Eveneens worden de ophaal- en retourdata aangegeven. Er kan om een geldig legitimatiebewijs gevraagd worden.

Kleding kan ongewassen weer terug gebracht worden, het reinigen van de kleding doet in2chieq zelf. Wel graag uithangen na gebruik!

Bij onjuist gebruik, te bepalen door in2chieq, worden extra reinigingskosten in rekening gebracht.

Bij annulering tot 7 dagen voor de verhuurdatum wordt het totale huurbedrag geretourneerd. Bij annulering minder dan 7 dagen voor de verhuurdatum wordt 50% van het huurbedrag geretourneerd of, indien gewenst, een tegoedbon verstrekt voor het gehele huurbedrag (1 jaar geldig). Bij annulering minder dan 24 uur van te voren wordt alleen een tegoedbon verstrekt voor het gehele huurbedrag (1 jaar geldig).

in2chieq behoudt te allen tijden het recht voor de prijzen te wijzigen, aan de in de site vermelde prijzen kunnen geen rechten worden ontleend.

in2chieq erkent geen enkele aansprakelijkheid voor schade of letsel,veroorzaakt door het gebruik van materialen of producten geleverd door in2chieq.


Bedrijfsgegegevens: in2chieq.nl is onderdeel van Kinderboetiek Pupula en staat ingeschreven bij de Kamer van Koophandel te Leeuwarden onder nummer 01177771 en BTWnummer NL102062365B01.



(Download de Algemene Voorwaarden als PDF bestand.)

ins & outs

Meld je aan voor de ins & outs als je op de hoogte wilt blijven van de laatste nieuwtjes, weetjes, aanbiedingen en krabbels!
Aanmelden

Buitenkansje

Unicorn tulejurk € 44,95 € 25,00
© 2016 - 2019 in2chieq | sitemap | rss
Voor een correcte werking maakt deze website gebruik van cookies. Accepteren Meer informatie
Wat is een cookie? Een cookie is een klein tekstbestand dat bij je bezoek aan een website naar je computer wordt gestuurd. Zowel deze website als andere partijen kunnen cookies plaatsen. Waar worden cookies voor gebruikt? Deze website gebruikt cookies om het gebruiksgemak en de prestaties van de website te verbeteren. Met behulp van cookies zorgen we er onder andere voor dat je bij een bezoek aan onze site niet steeds dezelfde informatie ontvangt of moet invoeren. Cookies maken het surfen op de site dus een stuk prettiger. Er bestaan verschillende typen cookies. Deze website maakt gebruik van permanente cookies en sessie cookies. Permanente cookies: Hiermee kan de website speciaal op jouw voorkeuren worden ingesteld. Bijvoorbeeld om jouw toestemming tot het plaatsen van cookies te onthouden. Hierdoor hoef je niet steeds jouw voorkeuren te herhalen waardoor je tijd bespaart en gemakkelijker door de webwinkel navigeert. Permanente cookies kun je verwijderen via de instellingen van je browser. Sessie cookies: Met behulp van een sessie cookie kunnen we zien welke onderdelen van de website je met dit bezoek hebt bekeken. Wij kunnen de webwinkel daardoor zoveel mogelijk aanpassen op het surfgedrag van onze bezoekers. Deze cookies worden automatisch verwijderd zodra je jouw browser afsluit. Met welk specifiek doel plaatst deze website cookies? Deze website plaatst cookies om de volgende redenen: Winkelwagen (functionele cookie): Onthouden welke producten in je winkelmandje liggen. Zonder deze cookie kun je geen producten bestellen of in je winkelmandje plaatsen. Cookiekeuze (functionele cookie): Onthouden of je ons toestemming hebt gegeven tot het plaatsen van cookies. Google Analytics (tracking cookie): Meten hoe je de website gebruikt en hoe je ons hebt gevonden en hier met rapportages inzicht in proberen te verkrijgen. Google AdWords (tracking cookie): Meten we hoe je de website gebruikt en hoe je ons hebt gevonden. Deze kennis gebruiken we om onze AdWords campagnes te verbeteren. Facebook (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze Facebook pagina te 'liken'. Deze button werkt door middel van code die van Facebook zelf afkomstig is. Twitter (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze Twitter pagina te volgen. Deze button werkt door middel van code die van Twitter zelf afkomstig is. AddThis (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze content te delen via Facebook, Twitter, Hyves en diverse andere social media websites. Affiliate marketing (marketing cookies): Deze cookies gebruiken wij om partnersites (affiliates, zoals Daisycon, TradeTracker en Cleafs) te belonen voor hun bijdrage aan de verkoop. Review sites (marketing cookies): Wij worden graag door klanten beoordeeld. Hiervoor gebruiken we een review site zoals The Feedback Company. Deze plaatst cookies voor een juiste werking. Hoe kan ik cookies beheren of verwijderen? Meestal kunnen cookies worden beheerd, bewerkt en verwijderd via je browser. Meer informatie over het in- en uitschakelen en het verwijderen van cookies kan je vinden in de instructies en/of met behulp van de Help-functie van jouw browser.